سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جستجوی دانش برای خدای همراه با نشان نیکو و عمل شایسته، بخشی از پیامبری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :23
بازدید دیروز :1
کل بازدید :18576
تعداد کل یاداشته ها : 51
103/7/7
2:55 ص

برای آدم نابینا شیشه و الماس یکیه، اگه کسی قدرتو ندونست فکر نکن که تو شیشه ای، اون نابیناست

 

کبوترهای خانه بی قرارند، به شوقت لحظه ها را میشمارند، پرستوی دلم در حال کوچ است، جهان بی تو برایم هیچ و پوچ است

 

بین رویای شبانه جستجویت میکنم، ..... عشق منی هر لحظه بویت میکنم، من تمام غصه ها را قربانی یک تار مویت میکنم

 

آغوشت را باز کن تا لحظه های تنهایی را با تو دمساز کنم، تا در امواج نگاهت غوطه ورگردم! تا آشفته خیالم با تو آرامش گیرد

 

توی کلبه توی بیشه رو بخار پشت شیشه مینویسم تو عزیزی از گذشته تا همیشه

 

شاید فاصله ها بتوانند جسم ها و نگاهها را از هم دور کنند، ولی قدرت این را ندارند که قلب ها و یادها را از هم جدا کنند، همیشه به یادتم

 

یه روز میگیرمت و میبوسمت فوقش میرم جهنم، فوقش میشم ابلیس، بعد به خاطر اینکه یه ابلیس تو رو بوسیده توهم میایی جهنم اونجا پیدات میکنم دور از چشم خدا هرروز میبوسمت، وایی خدا چه بهشتی میشه جهنم

 

هیچ وقت شعار نداده ام، که به زور باید لبخند زد! بعضی وقت ها باید تا نهایت آرامش گریست، آن گاه است که تبسمی میهمان لبانت می شود که زیبا تر از رنگین کمان بعد از باران است

 

عشق مهمانی مودب است که ورودش را با ضربه های قلب اعلام می کند

 

عشق مثل آبه، می تونی توی دستات قایمش کنی، اما آخرش یه روز دستتو وا می کنی می بینی نیست! قطره قطره چکیده بی اینکه بفهمی.. فقط احساس می کنی کمی دستات نمناکن. این همون رطوبت خاطره هاست که بر جای مونده

 

سلام. خوش آمدی. هرچند خیلی دیر شده. فقط قبل از وداع همیشگی، بیا اینجا مقابلم بنشین، می خواهم یک دقیقه سکوت کنیم. به احترام تمام لحظه هایی که در انتظار پاسخ تو مردند

 

عشق مثل شاپرک می مونه، اگه ولش کنی میره، اگه محکم بگیریش می میره

 

آینده خاطره ایست از یاد رفته که به یاد آمدنیست، گذشته خاطره ایست به یاد مانده که از یاد رفتنیست.. و حالا "زندگیست!"