سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی که به یقین او را صالح دانسته ای، مبادا که بدگمانی، [نظر] تو را نسبت به او تباه سازد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :1
کل بازدید :18553
تعداد کل یاداشته ها : 51
103/7/7
12:53 ص

یکی را دوست دارم

یکی را دوست دارم ولی او باور ندارد. یکی را دوست دارم همان کسی که شب و روز به

یادش هستم و لحظات سرد زندگیم را با گرمای عشق او میگذرانم !کسی را دوست

دارم که میدانم هیچگاه به او نخواهم رسید و هیچگاه نمی توانم دستانش را بفشارم !

یکی را دوست دارم ، بیشتر از هر کسی ، همان کسی که مرا اسیر قلبش کرد ! یکی را

دوست دارم ، که میدانم او دیگر برایم یکی نیست ، او برایم یک دنیاست ! یکی را برای

همیشه دوست دارم ، کسی که هرگز باور نکرد عشق مرا ! کسی که هرگز اشکهایم را

ندید و ندید که چگونه از غم دوری و دلتنگی اش پریشانم ! یکی را تا ابد دوست دارم ،

کسی که هیچگاه درد دلم را نفهمید و ندانست که او در این دنیا تنها کسی است که در

قلبم نشسته است ! یکی را در قلب خویش عاشقانه دوست دارم ، کسی که نگاه

ی مرا ندید و لحظه ای که به او لبخند زدم نگاهش به سوی دیگری بود ! آری

را از ته دل صادقانه دوست دارم ، کسی که لحظه ای به پشت سرش نگاه نکرد که

من چگونه عاشقانه به دنبال او میروم ! کسی را دوست دارم که برای من بهترین است ،

از بی وفایی هایش که بگذرم برای من عزیزترین است ! یکی را دوست دارم ولی او هرگز

این دوست داشتن را باور نکرد ! نمی داند که چقدر دوستش دارم ، نمی فهمد که او

تمام زندگی ام است ! یکی را با همین قلب شکسته ام ، با تمام احساساتم ، بی

بهانه دوست دارم ! کسی که با وجود اینکه قلبم را شکست ، اما هنوز هم در این قلب

شکسته ام جا دارد ! یکی را بیشتر از همه کس دوست دارم ، کسی که حتی مرا کمتر

از هر کسی نیز دوست نمی دارد ! یکی را دوست دارم با اینکه این دوست داشتن

دیوانگیست اما .......... من دیوانه وار تنها او را دوست دارم !کاش یه روزی بفهمی که

چقدر دوستت دارم !!!


91/4/26::: 1:18 ع
نظر()